Nápověda, video návody, atd.

Novinky

Zde najdete informace o nových funkcích, vylepšeních a úpravách rezervačního systému. Jako další zdroj pravidelných informací pak můžete využít také facebook stránku.

 

Výpadek odesílání SMS zpráv!
17. 10. 2017

Ve středu 18.10. od 23:50 do čtvrtka 19.10. do 6:00 nebudou odesílány SMS zprávy - v této době nebudou SMS zprávy doručeny vůbec nebo se zpožděním. Jedná se o předem ohlášený výpadek na straně dodavatele SMS služeb, a to z důvodu navyšování výkonu technického zázemí pro tyto služby. Děkujeme za pochopení.

Vylepšení rezervačního formuláře
13. 9. 2017

V nastavení rezervační stránky najdete nová nastavení, která umožňují např. změnit popisek u položky "kapacita", schovat tlačítka "registrace/přihlášení", skryt nepovinná pole ve formuláři. Nově je také možnost v popisu konkrétního termínu vložit odkaz na externí dokumenty (např. leták, podmínky, FB událost).

Mobilní aplikace pro odbavování rezervací
13. 9. 2017

Abyhom usnadnili odbavování zákazníků přímo na místě, vytvořili jsme mobilní aplikaci pro platformu Android . Pokud si v nastavení rezervační stránky aktivujete generování např. QR kódů do rezervačních e-mailů, můžete pak snadno identifikovat zákazníka a změnit stav jeho rezervace.

Zákaznický kredit
10. 8. 2017

Přinášíme hodně poptávanou funkci, a to zákaznický kredit. U jednotlivých zákazníků nyní můžete evidovat jejich kredit, kterým mohou hradit Vaše služby. Kredit je řešen způsobem, kdy 1 kredit odpovídá 1 Kč (příp. jiné měně) a tedy nabídka služeb a úhrady jsou zcela transparentní (vazba na skutečnou cenu služby ve statistikách apod.). Aby bylo možné zvýhodňovat a motivovat zákazníky k používání kreditu, můžete nastavit u konkrétního termínu slevu (%) při úhradě kredity. 

Kredity můžete v administraci jednotlivým zákazníkům přiřazovat dle potřeby (včetně odebírání) a pokud máte aktivní on-line platby, zákazníci si mohou kredity nakupovat také sami. K tomuto je v nastavení možnost vytvářet nabídku balíčků kreditů pro zákazníky, kde opět můžete motivovat a zvýhodňovat jednotlivé nabídky.

Srpnová aktualizace
10. 8. 2017

Dnes jsme nasadili aktualizační balíček, který přináší celou řadu drobných vylepšení a nových funkcí. Mezi ty významnější patří export rezervací daného termínu a schvalování zákazníků.

Nově si můžete ke konkrétnímu termínu nechat vyexportovat (v Excelu) rezervace, které jsou k tomuto termínu vytvořeny. Export najdete v informačním boxu po kliknutí na konkrétní termín v kalendáři termínů.

V nastavení rezervační stránky jsme přidali možnost, jak se má systém chovat po registraci nového zákazníka. Můžete zvolit, zda může/nemůže ihned vytvářet rezervace. Pokud nemůže, musíte jej pak v přehledu zákazníků aktivovat ručně.

On-line platby s GoPay
10. 7. 2017

Jedna z velkých novinek v rámci aktualizace je zde - nyní můžete přijímat online platby od svých zákazníků přímo v momentě rezervace. Pro online platby využíváme ověřené řešení společnosti GoPay. Nejen v souvislosti s touto novinkou jsme drobně upravili obchodní podmínky (části 1 a 6.2).

Aktualizace s celou řadou vylepšení
6. 7. 2017

Dnes jsme nasadili aktualizační balíček, který přináší celou řadu úprav, vylepšení a optimalizací.

Namátkově např. rozšíření formulářů o zaškrtávací pole, lepší exporty a filtrace rezervací, možnost posílat e-mailové zprávy konkrétním zákazníkům, vytvářet přímé odkazy na konkrétní termíny k rezervaci či nastavit maximální kapacitu jedné rezervace. Důležité novinky, které Vám pomohou efektivněji využívat on-line rezervace, budeme popisovat postupně a detailněji.

Nový typ rezervací - Libovolný čas
25. 5. 2017

Pokud Vám úplně nevyhovovaly dostupné typy rezervací při nastavení termínů, máme pro Vás dobrou zprávu. Právě jsme spustili nový typ rezervací - LIBOVOLNÝ ČAS. Jedná se o rezervace, kdy si zákazník postupně vybírá termín podle nastavených pravidel. Tento typ rezervace je ideální pro různé služby s různou délkou či cenou. Typicky např. pro masáže, pronájmy vozidel nebo ubytování.

Podívejte se na ukázku nastavení termínu a jak tento typ rezervace uvidí Vaši zákazníci - více v manuálu.

Na bezpečnosti nám záleží - HTTPS ZDARMA
17. 5. 2017

Na bezpečnosti Vás a Vašich zákazníků nám záleží. Proto jsme u všech projektů, běžících na doméně reenio.cz, aktivovali zabezpečení pomocí ověřeného certifikátu. Nyní tedy i Váš projekt (*.reenio.cz) běží na zabezpečené adrese https://*.reenio.cz. Toto zabezpečení je dostupné pro všechny balíčky včetně FREE, a to ZDARMA.

Májová aktualizace
2. 5. 2017

Dnešní aktualizace přináší celou řadu drobných úprav a vylepšení, především v rámci rezervační stránky. Mezi významnější úpravy pak patří možnost stornování rezervace díky odkazu v potvrzovacím emailu. Díky tomu je možné, aby si své rezervace stornovali i neregistrovaní zákazníci sami. 

Štítky zákazníků a nastavení kapacity termínu
24. 4. 2017

Mimo úpravy a vylepšení, přinášíme také dvě drobné novinky. Štítky u zákazníků - můžete si definovat sadu štítků a ty přiřazovat jednotlivým zákazníkům, např. VIP. POdle štítků pak můžete filtrovat, exportovat či odesílat SMS zprávy. Druhou novinkou jsou pak nové možnosti nastavení kapacity termínu - pokud kapacitu neuvedete, bude termín neomezený, případně můžete vybrat, zda se v termínů může vytvořit více rezervací do nastavené kapacity nebo pouze jedna jediná.

Propojte rezervační systém a chytrý email marketing
4. 4. 2017

Chcete svým zákazníkům rozesílat newslettery s novinkami? Chcete mít přehled o efektivitě e-mailových kampaní? Nevíte jak na to?

Díky partnerství se SmartEmailing můžete přímo propojit své kontakty mezi oběma systémy (ručními nebo automatickými exporty). Stačí v rámci nabídky "Zákazníci - Export - SmartEmailing" nastavit potřebné informace a můžete začít realizovat chytré e-mailové kampaně. Pro uživatele systému reenio je možné získat služby nástroje SmartEmailing s 25% slevou a celou řadou dalších výhod. Stačí si službu SmartEmailing objednat prostřednictvím speciálního formuláře, který najdete v "Nastavení - Obecná nastavení - Třetí strany".

Vlastní rozšíření rezervačních formulářů
28. 3. 2017

Pokud potřebujete od rezervovaných zákazníků získávat i nějaké další informace nebo upřesnění objednávky (slevový kód, RZ auta, délka vlasů, atd.), tak nyní můžete! Nově je možné v systému definovat vlastní formulářová pole (Nastavení - Rezervační formuláře), která se budou zobrazovat zákazníkům při rezervaci. Formulářů si můžete vytvořit více a následně je propojit s jednotlivými termíny (Nastavení termínu - Rezervační formulář). Informace, které vyplnil zákazník, pak najdete v detailu konkrétní rezervace a je možné je také exportovat.

!!! JARNÍ AKCE - 2 MĚSÍCE ZDARMA
25. 3. 2017

Při zakoupení jakéhokoliv balíčku alespoň na 6 měsíců získáte další 2 měsíce ZDARMA.

Akce platí pro balíčky zakoupené do 31.3.2017 (včetně), bonusové měsíce Vám budou připsány do 48 hodin od zakoupení a budou aktivovány automaticky po uplynutí zakoupených balíčků.

Přímé posílání SMS zákazníkům
21. 3. 2017

Úkolem rezervačního systému je pomáhat s efektivní komunikací se zákazníky. Z toho důvodu jsme doplnili funkci, kdy je přímo v systému (Zákazníci - Detail zákazníka) možné napsat SMS zprávu a tu přímo poslat zákazníkovi na jeho mobilní číslo. Není tak třeba hledat mobilní telefon, opisovat telefonní číslo a pamatovat si, jaká zpráva se poslala. Vše je přehledně evidováno v detailu zákazníka.

Vylepšená rezervační stránka
21. 3. 2017

Na základě přání uživatelů přinášíme vylepšení rezervační stránky. Nyní je možné zvolit novou šablonu vzhledu, která lépe využívá prostor (informace pro zákazníky můžete umístit dle potřeby). Nově je možné nastavit, jaké údaje jsou vyžadovány u rezervace (e-mail ani telefon nemusí být povinné položky). A ve spojitosti s rezervacemi je také nyní možné nastavit až 2 nezávislé upozornění (SMS, e-mail) před blížícím se termínem rezervace.

Propojení s Kalendářem Google
2. 3. 2017

Nyní můžete propojit svůj kalendář pomocí iCal nebo informace o rezervacích přímo zobrazovat ve svém Kalendáři Google. Možnost propojení najdete v Kalendář - Synchronizace.

Propojení s kalendáři je jednosměrné, změny v externím kalendáři neovlivňují informace v systému reenio.

Informace pro rezervované zákazníky
2. 3. 2017

Potřebujete zákazníkům zdůraznit nějakou informaci k rezervaci, např. "Nezapomeňte si plavky" nebo "Platba na místě, hotově"?

Nově je možnost nastavit Informace pro zákazníka u každého termínu. Jedná se o text, který je zákazníkovi zobrazován při rezervaci konkrétního termínu a posílá se mu také v e-mailech.

Hlídání kolizí uvnitř termínu
2. 3. 2017

Pro zefektivnění používání celého systému jsme vylepšili způsob hlídání kolizí. Nyní si můžete určit, zda se kolize mají hlídat nejen mezi různými termíny, ale i v rámci jednoho termínu (např. více služeb v jednom místě). Toto nastavení najdete u jednotlivých termínů v sekci Hlídání kolizí.

Rezervace bez registrace
18. 2. 2017

Na základě častých dotazů a požadavků jsme přidali novou možnost rezervací, a to bez nutnosti registrace a přihlášení zákazníka. Věříme, že v určitých případech bude tato možnost efektivním způsobem, jak ještě lépe využívat online rezervační systém. Rezervace vytvořené bez přihlášení se v administraci automaticky párují na zákazníky podle emailu a jsou zvýrazněny. Pokud se rezervuje zákazník s emailem, který je zároveň již registrovaný, systém vyžaduje jeho přihlášení. Možnost rezervace bez registrace můžete povolit v Nastavení - Rezervační stránka a nastavení je platné pro celý subjekt (všechny termíny).

Blokace termínů pro rezervace
13. 2. 2017

Někdy je potřeba znemožnit další rezervace zákazníků na určitý termín. K tomuto účelu není možné použít nastavení, kdy je termín neviditelný, protože pak by se již provedené rezervace správně nezobrazovaly. Nově jsme tedy přidali možnost nastavit, zda je možné provádět na konkrétním termínu rezervace (Upravit termín - Povolit rezervaci). Pokud není rezervace povolena, termín je zobrazen se všemi informacemi, ale jako blokovaný. Není tak možné vytvářet další rezervace.

Synchronizace kalendáře
13. 2. 2017

Nově máte možnost kontrolovat si stav rezervací ve svém oblíbené kalendářové aplikaci podporující formát iCalendar (Microsoft Outlook, Thunderbird Lightning, atd.). Stačí na stránce Kalendář kliknout na tlačítko Synchronizovat a přidat adresu kalendáře do aplikace.

Vypnutí úvodního rozcestníku
6. 2. 2017

Na základě vyhodnocení rezervačních stránek jednotlivých subjektů, jsem přidali možnost vypnutí úvodního rozcestníku. Nyní je tak možné návštěvníkům zobrazit ihned kalendář s nabídkou rezervací.

Volbu pro zapnutí nebo vypnutí úvodního rozcestníku najdete v Nastavení - Rezervační stránka.

Rezervace mimo termíny
1. 2. 2017

Ne vždy je efektivní vytvářet rezervace pouze v definovaných termínech. Aby bylo možné flexibilně reagovat na požadavky zákazníků, je nyní možné v administraci vytvářet rezervace na konkrétní zdroje také mimo vytvořené termíny. Pokud např. přijmete telefonickou objednávku na Vaše služby a po domluvě se zákazníkem se domluvíte na specifickém čase, není nic snadnějšího, než vytvořit rezervací přímo dle dohodnutých parametrů.