Nápověda, video návody, atd.

Novinky

Zde najdete informace o nových funkcích, vylepšeních a úpravách rezervačního systému. Jako další zdroj pravidelných informací pak můžete využít také facebook stránku.

 

Prázdniny s on-line platbami
24.07.2018

Aktivujte si na své rezervační stránce nově on-line platby s platební bránou GoPay do 16.9.2018 a získejte 500 "reenio kreditů" k použití ZDARMA. Po aktivaci brány v daném období nám napište na helpdesk@reenio.cz a kredit Vám nastavíme.

Řada vylepšení a novinek
23.07.2018

Prázdniny jsou v plném proudu, ale my i tak stále pracujeme na vylepšování rezervačního systému. Poslední aktualizace přináší celou řadu drobných či větších vylepšení, které často vycházejí z požadavků a přání uživatelů a provozovatelů rezervačních stránek. Nové nastavení či vylepšení najdete napříč celým systémem, jedná se např. o možnost nastavit délku platnosti rezervace pro on-line zaplacení, upozorňující SMS pro náhradníky nebo podpora rezervační stránky ve slovenštině.

Úprava zobrazení termínů
25.04.2018

Na základě zpětné vazby od uživatelů a uživatelského testování jsme upravili zobrazení nabídky termínů. Nyní se u jednotlivých termínů zobrazuje počet rezervovaných míst (původně počet volných) a celková kapacita. Tato změna by měla zpřehlednit nabídku a lépe motivovat zákazníky k rezervaci.

Barevné varianty rezervační stránky
03.04.2018

Opět plníme jedno z přání. V nastavení rezervační stránky si můžete nyní zvolit barevnou variantu vzhledu rezervační stránky. Nabídka barev vychází z definované palety a pro jednotlivé šablony jsou barvy různé. Postupně budeme doplňovat i další barevné varianty.

Přizpůsobení ceny rezervace přímo zákazníkem
09.03.2018

S novou aktualizací přinášíme možnost úpravy ceny v rámci procesu rezervace. Tato nová funkce je vhodná především v případech, kdy chcete u rezervace umožnit dokoupení doplňkových služeb (např. zapůjčení sportovní výbavy), poskytnout slevu (např. pro členy klubu) nebo definovat složitější cenotvorbu (např. cena pronájmu podle obsazenosti).

Stačí k rezervacím přidat vlastní rezervační formulář (Zdroje - Rezervační formuláře), kde je nyní možné zařadit položky upravující cenu (výběr ze seznamu, zaškrtávací pole). Pokud uživatel vybere konkrétní hodnotu, pak se na základní cenu rezervace aplikuje výpočet podle dané položky. Výpočtem může být snížení či navýšení ceny, a to jak absolutně, tak procentuálně. Dokonce je možné kombinovat více formulářových položek upravujících cenu. Samozřejmostí je následná podpora on-line platby, včetně uvedení složení ceny na daňovém dokladu pro zákazníka.

Rezervace jako vstupenky
16.02.2018

Již nějakou dobu můžete využívat nový typ rezervací na konkrétní místa. Nyní jsme možnosti ještě rozšířili tak, abyste rezervace mohli plnohodnotně využívat jako VSTUPENKY.

Jak na to: U termínů můžete nově nastavit generování kódů pro každé rezervované místo samostatně a také můžete nastavit obrázek, který se stane součástí každé vstupenky. Zákazník dostane e-mailem nejen kódy rezervací, ale také možnost stáhnout PDF se vstupenkami. Pomocí mobilní aplikace se pak jednotlivé kódy snadno ověřují a máte přehled o tom, kdo již svou vstupenku využil a kdo nikoliv. Ve spojení s on-line platbami se pak systém reenio stává komplexním nástrojem pro zajištění prodeje, doručení a ověření vstupenek na akce různého typu. 

Se vstupenkami můžete pracovat u jakéhokoliv typu rezervací, podle počtu rezervovaných míst, tedy nejen u konkrétních sedadel. 

Rezervační stránka v cizím jazyce
07.02.2018

Dnes jsme ve zkušebním provozu zpřístupnili možnost lokalizace rezervací v anglickém jazyce. Zákazníci si nyní (pokud to umožníte, viz Nastavení - Obecná nastavení) mohou přepínat mezi českou a anglickou verzí rezervační stránky. Tomu se pak přizpůsobuje i jazyková verze e-mailů či SMS. Do budoucna plánujeme i další jazykové verze - pro další jazyky můžete hlasovat v Knize přání.

Spojování zákazníků (bez registrace/registrovaní)
24.01.2018

Pokud využíváte "Rezervace bez registrace" a zároveň se zákazníci mohou registrovat, může se stát, že jednoho zákazníka pak máte v databázi vícekrát. Protože automatické párování není technicky možné, doplnili jsme funkci, která vám umožní ručně spojit zákazníky, kteří provedli rezervaci s tím, který je již v systému registrován. Tím můžete lépe udržovat pořádek v databázi kontaktů. Funkci najdete v detailu každého zákazníka, příp. v hlavní nabídce Zákazníci, kde systém automaticky nabídne doporučené kontakty ke spojení (podle e-mailové adresy).

FB Pixel, Google Adwords, Sklik
01.12.2017

Nyní máte možnost provázat svou rezervační stránku s nástroji pro podporu on-line marketingu. Kromě budování publik umí systém zasílat také konverzní události v momentě rezervace. Konfiguraci najdete v nastavení rezervační stránky v záložce Analytika.

Vylepšení rezervačního formuláře
13.09.2017

V nastavení rezervační stránky najdete nová nastavení, která umožňují např. změnit popisek u položky "kapacita", schovat tlačítka "registrace/přihlášení", skryt nepovinná pole ve formuláři. Nově je také možnost v popisu konkrétního termínu vložit odkaz na externí dokumenty (např. leták, podmínky, FB událost).

Mobilní aplikace pro odbavování rezervací
13.09.2017

Abyhom usnadnili odbavování zákazníků přímo na místě, vytvořili jsme mobilní aplikaci pro platformu Android . Pokud si v nastavení rezervační stránky aktivujete generování např. QR kódů do rezervačních e-mailů, můžete pak snadno identifikovat zákazníka a změnit stav jeho rezervace.

Zákaznický kredit
10.08.2017

Přinášíme hodně poptávanou funkci, a to zákaznický kredit. U jednotlivých zákazníků nyní můžete evidovat jejich kredit, kterým mohou hradit Vaše služby. Kredit je řešen způsobem, kdy 1 kredit odpovídá 1 Kč (příp. jiné měně) a tedy nabídka služeb a úhrady jsou zcela transparentní (vazba na skutečnou cenu služby ve statistikách apod.). Aby bylo možné zvýhodňovat a motivovat zákazníky k používání kreditu, můžete nastavit u konkrétního termínu slevu (%) při úhradě kredity. 

Kredity můžete v administraci jednotlivým zákazníkům přiřazovat dle potřeby (včetně odebírání) a pokud máte aktivní on-line platby, zákazníci si mohou kredity nakupovat také sami. K tomuto je v nastavení možnost vytvářet nabídku balíčků kreditů pro zákazníky, kde opět můžete motivovat a zvýhodňovat jednotlivé nabídky.

Srpnová aktualizace
10.08.2017

Dnes jsme nasadili aktualizační balíček, který přináší celou řadu drobných vylepšení a nových funkcí. Mezi ty významnější patří export rezervací daného termínu a schvalování zákazníků.

Nově si můžete ke konkrétnímu termínu nechat vyexportovat (v Excelu) rezervace, které jsou k tomuto termínu vytvořeny. Export najdete v informačním boxu po kliknutí na konkrétní termín v kalendáři termínů.

V nastavení rezervační stránky jsme přidali možnost, jak se má systém chovat po registraci nového zákazníka. Můžete zvolit, zda může/nemůže ihned vytvářet rezervace. Pokud nemůže, musíte jej pak v přehledu zákazníků aktivovat ručně.

On-line platby s GoPay
10.07.2017

Jedna z velkých novinek v rámci aktualizace je zde - nyní můžete přijímat online platby od svých zákazníků přímo v momentě rezervace. Pro online platby využíváme ověřené řešení společnosti GoPay. Nejen v souvislosti s touto novinkou jsme drobně upravili obchodní podmínky (části 1 a 6.2).

Aktualizace s celou řadou vylepšení
06.07.2017

Dnes jsme nasadili aktualizační balíček, který přináší celou řadu úprav, vylepšení a optimalizací.

Namátkově např. rozšíření formulářů o zaškrtávací pole, lepší exporty a filtrace rezervací, možnost posílat e-mailové zprávy konkrétním zákazníkům, vytvářet přímé odkazy na konkrétní termíny k rezervaci či nastavit maximální kapacitu jedné rezervace. Důležité novinky, které Vám pomohou efektivněji využívat on-line rezervace, budeme popisovat postupně a detailněji.

Nový typ rezervací - Libovolný čas
25.05.2017

Pokud Vám úplně nevyhovovaly dostupné typy rezervací při nastavení termínů, máme pro Vás dobrou zprávu. Právě jsme spustili nový typ rezervací - LIBOVOLNÝ ČAS. Jedná se o rezervace, kdy si zákazník postupně vybírá termín podle nastavených pravidel. Tento typ rezervace je ideální pro různé služby s různou délkou či cenou. Typicky např. pro masáže, pronájmy vozidel nebo ubytování.

Podívejte se na ukázku nastavení termínu a jak tento typ rezervace uvidí Vaši zákazníci - více v manuálu.

Na bezpečnosti nám záleží - HTTPS ZDARMA
17.05.2017

Na bezpečnosti Vás a Vašich zákazníků nám záleží. Proto jsme u všech projektů, běžících na doméně reenio.cz, aktivovali zabezpečení pomocí ověřeného certifikátu. Nyní tedy i Váš projekt (*.reenio.cz) běží na zabezpečené adrese https://*.reenio.cz. Toto zabezpečení je dostupné pro všechny balíčky včetně FREE, a to ZDARMA.

Májová aktualizace
02.05.2017

Dnešní aktualizace přináší celou řadu drobných úprav a vylepšení, především v rámci rezervační stránky. Mezi významnější úpravy pak patří možnost stornování rezervace díky odkazu v potvrzovacím emailu. Díky tomu je možné, aby si své rezervace stornovali i neregistrovaní zákazníci sami. 

Štítky zákazníků a nastavení kapacity termínu
24.04.2017

Mimo úpravy a vylepšení, přinášíme také dvě drobné novinky. Štítky u zákazníků - můžete si definovat sadu štítků a ty přiřazovat jednotlivým zákazníkům, např. VIP. POdle štítků pak můžete filtrovat, exportovat či odesílat SMS zprávy. Druhou novinkou jsou pak nové možnosti nastavení kapacity termínu - pokud kapacitu neuvedete, bude termín neomezený, případně můžete vybrat, zda se v termínů může vytvořit více rezervací do nastavené kapacity nebo pouze jedna jediná.

Propojte rezervační systém a chytrý email marketing
04.04.2017

Chcete svým zákazníkům rozesílat newslettery s novinkami? Chcete mít přehled o efektivitě e-mailových kampaní? Nevíte jak na to?

Díky partnerství se SmartEmailing můžete přímo propojit své kontakty mezi oběma systémy (ručními nebo automatickými exporty). Stačí v rámci nabídky "Zákazníci - Export - SmartEmailing" nastavit potřebné informace a můžete začít realizovat chytré e-mailové kampaně. Pro uživatele systému reenio je možné získat služby nástroje SmartEmailing s 25% slevou a celou řadou dalších výhod. Stačí si službu SmartEmailing objednat prostřednictvím speciálního formuláře, který najdete v "Nastavení - Obecná nastavení - Třetí strany".

Vlastní rozšíření rezervačních formulářů
28.03.2017

Pokud potřebujete od rezervovaných zákazníků získávat i nějaké další informace nebo upřesnění objednávky (slevový kód, RZ auta, délka vlasů, atd.), tak nyní můžete! Nově je možné v systému definovat vlastní formulářová pole (Zdroje - Rezervační formuláře), která se budou zobrazovat zákazníkům při rezervaci. Formulářů si můžete vytvořit více a následně je propojit s jednotlivými termíny (Nastavení termínu - Rezervační formulář). Informace, které vyplnil zákazník, pak najdete v detailu konkrétní rezervace a je možné je také exportovat.

!!! JARNÍ AKCE - 2 MĚSÍCE ZDARMA
25.03.2017

Při zakoupení jakéhokoliv balíčku alespoň na 6 měsíců získáte další 2 měsíce ZDARMA.

Akce platí pro balíčky zakoupené do 31.3.2017 (včetně), bonusové měsíce Vám budou připsány do 48 hodin od zakoupení a budou aktivovány automaticky po uplynutí zakoupených balíčků.

Přímé posílání SMS zákazníkům
21.03.2017

Úkolem rezervačního systému je pomáhat s efektivní komunikací se zákazníky. Z toho důvodu jsme doplnili funkci, kdy je přímo v systému (Zákazníci - Detail zákazníka) možné napsat SMS zprávu a tu přímo poslat zákazníkovi na jeho mobilní číslo. Není tak třeba hledat mobilní telefon, opisovat telefonní číslo a pamatovat si, jaká zpráva se poslala. Vše je přehledně evidováno v detailu zákazníka.

Vylepšená rezervační stránka
21.03.2017

Na základě přání uživatelů přinášíme vylepšení rezervační stránky. Nyní je možné zvolit novou šablonu vzhledu, která lépe využívá prostor (informace pro zákazníky můžete umístit dle potřeby). Nově je možné nastavit, jaké údaje jsou vyžadovány u rezervace (e-mail ani telefon nemusí být povinné položky). A ve spojitosti s rezervacemi je také nyní možné nastavit až 2 nezávislé upozornění (SMS, e-mail) před blížícím se termínem rezervace.