Nástroje třetích stran

Samotný on-line rezervační systém je silným a efektivním nástrojem pro podporu podnikání. Nicméně někdy je vhodné využít i další nástroje, jako např. rozesílání newsletterů nebo platební brána. Až propojením těchto nástrojů je pak možné získat z moderních technologií a služeb maximum. Posuňte své marketingové aktivity na další úroveň díky propojení rezervačního systému a dalších marketingových a obchodních nástrojů.

Smartsupp SmartEmailing

Smartsupp

Komunikace se zákazníky patří mezi nejdůležitější aktivity podnikání. Efektivní komunikace je pak předpokladem úspěšného podnikání, a to nejen ve světě internetu. Rezervační systém reenio je typickým on-line nástrojem, který šetří čas zákazníkům i samotnému poskytovateli rezervovaných služeb. I když je systém navržen a vyvíjen tak, aby byl přehledný, jednoduchý a použitelný, vždy může nastat situace, kdy si zákazník neví rady, není si jistý nebo jen potřebuje poradit s výběrem nabízených služeb a vyplněním požadovaných informací. A právě v té chvíli je vhodné využít on-line chat Smartsupp.

On-line chat je jednoduchý pomocník, který na rezervační stránce (nebo jakékoliv webové stránce) umožní přímou a rychlou komunikaci mezi návštěvníkem stránky (zákazníkem) a pracovníkem podpory. Protože je možné chat zahájit okamžitě a není třeba hledat nějaké kontaktní údaje (Smartsupp aplikace je neustále dostupná po celou dobu návštěvy rezervační stránky), velmi se tak snižuje bariéra, kdy zákazník váhá s oslovením a položením dotazu.

Jaké funkce a možnosti Smartsupp na rezervační stránce přináší?

  • Velmi rychlý a jednoduchý způsob zahájení komunikace směrem od zákazníka – stačí vepsat svůj dotaz do chatovacího formuláře.
  • Možnost off-line zpracování dotazů – v případě, že není dostupný operátor, systém přesto umožní dotaz přijmout, zaznamenat a zaslat operátorovi e-mailem.
  • Přehled o komunikaci a využití on-line chatu – v aplikaci Smartsupp je možné procházet historii komunikace, a to až na úrovni konkrétních uživatelů.
  • Automatická komunikace – je možné nastavit automatické zprávy, která návštěvníka vybízí ke komunikaci nebo naopak jej informuje o tom, že dotaz bude zpracován později.
  • Mobilní aplikace – pro zpracování dotazů od Vašich zákazníků nemusíte sedět u počítače, ale pohodlně a rychle jim odpovíte také z mobilní aplikace na platformách iPhone a Android.
  • ... a mnoho dalšího.


Chci vědět více o nástroji Smartsupp

Začněte komunikovat se svými zákazniky přímo na rezervační stránce!
Pokud Vaši zákazníci budou mít dostupnou podporu a pomoc přímo při rezervaci Vašich služeb, určitě budou spokojenější a více motivováni k jejich využívání.

Proč začít využívat on-line chat Smartsupp?

On-line chat na rezervační stránce Vám otevře nové možnosti podpory a komunikace se svými zákazníky. Kdykoliv, budou mít Vaši zákazníci nějaký problém či dotaz k rezervaci, mohou velmi rychle kontaktovat podporu a získat potřebné informace. Stejně tak je tato forma komunikace efektivní i pro Vás, protože můžete reagovat podle svých časových možností a aktuální situace.

Pokud Vaši zákazníci budou mít dostupnou podporu a pomoc při rezervaci Vašich služeb, určitě budou spokojenější a více motivováni k jejich využívání.

Nastavení propojení

Propojení resp. integrace on-line chatu Smartsupp do rezervační stránky je velmi jednoduchá. V prvé řadě musíte mít účet služby Smartsupp.

Získat účet Smartsupp

V administraci systému Smartsupp můžete nastavit celou řadu parametrů a vlastností, jakým způsobem bude on-line chat fungovat (pracovní doba, automatické zprávy, atd.). V menu Nastavení – Chat BOX pak najdete Smartsupp klíč, který je potřeba zadat v nastavení integrace nástrojů třetích stran v systému reenio. Nastavení tohoto nástroje v systému reenio hledejte v Nastavení - Obecná nastavení - Třetí strany, kde vložíte Smartsupp klíč a zároveň můžete provést upřesnění způsobu integrace a zobrazení chatovacího okna na rezervační stránce. Pomocí položky Aktivovat pak můžete libovolně zapínat či vypínat zobrazení chatovacího boxu na Vaší rezervační stránce.


SmartEmailing

Chcete efektivně pracovat se svými zákazníky a poskytovat jim pravidelně informace o svých službách, slevách nebo akcích? Pak doporučujeme využívat oblíbený český produkt SmartEmailing. Tento nástroj Vám pomůže získat nové zákazníky a těm stávajícím opakovaně prodávat a nabízet své služby. Jak? Umožní vám efektivně udržovat kontakty na zákazníky, odesílat pěkné kampaně s pomocí připravených šablon, nastavit proces automatické komunikace nebo zobrazit přehledné statistiky, ve kterých uvidíte, kdo kliká a čte vaše e-maily.

A s čím Vám může SmartEmailing pomoci?

  • Snadné vytváření e-mailových newsletterů s informacemi pro Vaše zákazníky (předchystané šablony optimalizované pro různé mailové klienty a mobilní zařízení).
  • Správa kampaní a rozesílání newsletterů zákazníkům.
  • Monitorování a vyhodnocování úspěšnosti jednotlivých kampaní.
  • Automatizace a optimalizace procesů, např. rozesílání podle nastaveného času, podle času, kdy adresát nejčastěji čte e-maily, znovurozesílání kampaní, atd.
  • Chytrá segmentace a personalizace, kdy můžete oslovovat různé skupiny svých zákazníků, oslovovat je v e-mailu jménem nebo poslat přání k svátku.
  • ... a mnoho dalšího.

Rezervační systém reenio poskytuje přímou integraci se systémem SmartEmailing, a to tak, abyste mohli snadno spravovat a sdílet kontakty svých zákazníků mezi oběma systémy. Propojení můžete realizovat ručně (pomocí exportu zákazníků) nebo automatizovaně (přidání kontaktu vždy po registraci resp. rezervaci). Pak už je jen na Vás, jaké e-mailové kampaně budete mezi své zákazníky rozesílat.


Chci vědět více o nástroji SmartEmailing

Začněte využívat chytrý emailový marketing a rezervační systém dohromady!
Jako uživatelé systému reenio od nás máte dárek - možnost využít slevu 25% na objednávku služeb v systému SmartEmailing. Více v administraci rezervačního systému.

Nastavení propojení

Pokud již máte vytvořený SmartEmailing účet a přístup do administrace, je potřeba získat údaje pro propojení se systémem reenio. Tyto údaje najdete v hlavní nabídce Můj účet - API klíče. Po kliknutí na Přidat API klíč a zadání jména aplikace k propojení (např. reenio) se zobrazí speciální řetězec znaků. Ten společně se svým přihlašovacím jménem (zobrazeno na stránce se seznamem API klíčů v administraci SmartEmailing) překopírujete do nastavení v rezervačním systému reenio. Toto nastavení najdete v nabídce Nastavení - Obecné nastavení - Třetí strany. Tím jste oba systémy propojily pro další používání. Upozornění: již vytvořené API klíče nejsou v systému SmartEmailing znovu přístupné, pokud potřebujete aplikace provázat znovu, je nutné vytvořit opětovně nový klíč a celý proces opakovat.

Nastavení a spuštění exportu

K samotnému exportu kontaktů z rezervačního systému se dostanete na stránce Zákazníci a výběrem tlačítka Export zákazníků - SmartEmailing. Zobrazí se informace o exportu a možnosti nastavení exportů. Pokud není nastaveno propojení mezi oběma systémy, možnost exportu není možná.