Často kladené otázky

 

Přemýšlíte o tom, jak vylepšit své podnikání? Zvažujete, zda Vám on-line rezervační systém bude dobrým pomocníkem? Zkoušíte různé nabídky rezervačních systémů a vybíráte tu nejvhodnější? Přinášíme Vám zde několik základních otázek a odpovědí, které by Vám měli s rozhodováním pomoci. Máte nějakou další otázku? Napište nám nebo využijte on-line chat ...

ZÍSKAT ZDARMA a začít používat
 

Co říkají uživatelé systému reenio

Sdílím provozovnu se svými kolegy, kteří nabízejí stejné služby (kadeřnictví, masáže, konzultace atd.). Navíc máme stejné webové stránky. Jak mám zařídit, aby se zákazník rezervoval ke mně?

Termíny pro rezervaci je možné vytvářet tak, aby jednotlivá místa, zaměstnanci či služby byli nabízené odděleně. Při zadávání rezervace přes systém reenio tak uvidí Váš zákazník jméno pracovníka a jeho fotku (ta není povinná) a může si vybrat, ke komu se objedná.

Systém taky umí (dle nastavení) hlídat termíny rezervací a blokovat takové termíny, které se kříží. Nikdy se proto nestane, že by se jeden zákazník objednal ke dvěma pracovníkům.

Cenu služby si určuji vždy individuálně pro konkrétního zákazníka. Je tedy možné provádět rezervace v systému reenio bez informace o ceně za danou službu?

Ano, ve Vašem případě nevyplníte v nastavení termínu informaci o ceně, případně uvedete jen informace o cenách do informačního popisu. Máte tedy možnost vše nastavit podle vlastního uvážení a na základě Vašeho obchodního modelu a podmínek.

Mám velmi málo času a bojím se, že mi jej prvotní nastavení hodně zabere.

Prvotní nastavení Vám bude trvat jenom chvilku! Záleží samozřejmě na typu Vašeho podnikání a rozsahu nabídky, respektive termínů. Ovšem podle naší zkušenosti a zpětné vazby od našich klientů se čas potřebný pro prvotní nastavení a spuštění rezervací nejčastěji pohybuje od 30 minut do 2 hodin. Prvotní nastavení bychom přirovnali jako založení profilu na sociální síti. Je to velmi jednoduché a uživatelsky přívětivé. Není se tedy čeho bát!

Navíc není zapotřebí nastavovat všechny informace a všechny termíny hned najednou. Většinu věcí můžete nastavit postupně, a časem přidávat další služby a termíny.

Jednoduše řečeno čas, který věnujete prvotnímu nastavení, se Vám v průběhu jednoho týdne vrátí, a to v podobě úspory času, který nyní trávíte osobní nebo telefonickou rezervací a hledáním volného termínu v diáři pro zákazníky.

Pokud už navíc máte databázi nebo seznam svých zákazníků např. v Excelu, není problém je importovat do systému, což ještě více usnadní prvotní rozjetí celého systému.

Jak obtížné je obsluhovat rezervační systém reenio?

Prostředí rezervačního systému je velmi příjemné a intuitivní. Obsluha a správa rezervací pro Vás bude naprosto jednoduchá. I méně technicky zdatný člověk to zvládne bez obtíží. Budete mít také k ruce naši on-line podporu, takže se absolutně není čeho bát.

V případě, že Vám něco v nastavení nebude jasné, nebo budete potřebovat pomoc, tak se stačí obrátit na naši podporu, která Vám se vším pomůže. Rovněž máte k dispozici video návody nebo online průvodce systémem. Uvidíte, že je to skutečně snadné!

Nemám vytvořené webové stránky, můžu i tak používat rezervační systém reenio?

Samozřejmě! Rezervační systém reenio Vám dokonce z části může webové stránky nahradit.

S rezervačním systémem reenio máte možnost velmi jednoduše a rychle vytvořit si vlastní rezervační webovou stránku, kde můžete mít, kromě rezervačního kalendáře, také základní informace o firmě a nabízených službách.

Zároveň můžete u jednotlivých služeb uvést doplňující informace, např. přímý kontakt na zaměstnance, fotografie nebo mapu místa poskytování služeb. Stránka je responzivní, což znamená, že je přizpůsobená i pro mobilní zařízení.

Už mám webové stránky a chci je s rezervačním systémem propojit, jde to?

Ano, rezervační stránka reenio je standardně přístupná na samostatné adrese (neco.reenio.cz, rezervace.vasefirma.cz, vaserezervace.cz, apod.).

Nicméně můžete rezervační formulář propojit i se svou již existující webovou prezentací! Propojení není nijak technicky závislé na způsobu provozu současného webu, pouze je třeba vložit jednoduchý kód do stránek. Může se jednat o rezervační tlačítko (rezervační kalendář se otevře samostatně) nebo o přímé propojení rezervačního kalendáře do webu (návštěvník je pak stále vizuálně na Vašem webu). Sice to zní technicky složitě, ale věřte, že to náročné není. Případně se můžete obrátit na naši podporu nebo známého, který se ve webech trochu orientuje!

Kolik času denně budu muset správě rezervačního systému věnovat?

Záleží pouze na velikosti Vašeho podnikání a na množství rezervací. Náročnost je přímo úměrná velikosti podnikání, nicméně začíná na jednotkách minut.

Na druhou stranu se ale nemusíte bát, že byste místo podnikání zkysli u správy rezervačního systému a nedělali už nic jiného. Systém reenio Vám má v prvé řadě pomoci zrychlit všechny postupy ve firmě.

Nemám pevnou otevírací dobu a každý týden pracuji jinak. Je pro mne rezervační systém vhodný?

Pružná pracovní doba není překážkou. V administraci vždy nastavíte ty dny a ty hodiny, kdy chcete pracovat, nabídnout časový prostor pro objednávání zákazníků. Nastavení a správa Vám zabere jen pár minut. Nemusíte se tedy bát, že by Vám zákazníci určovali Vaši pracovní dobu.

Vše je o nastavení. Naopak s rezervačním systémem získáte výhodu v jasném přehledu o svém čase a zákaznících.

Dávám přednost osobnímu kontaktu s klienty.

Není lepší nechat zákazníka, ať si sám vybere, jaký způsob rezervace je pro něho nejpříjemnější?

Využívání rezervačního systému reenio a telefonické objednávky se nevylučují! Naopak se tyto dvě možnosti skvěle doplňují. Složitá domluva nad termínem po telefonu, který vyhovuje oběma stranám, tak naprosto odpadává a Vy konečně získáte podnikatelskou svobodu.

V rezervačním systému Váš zákazník uvidí, kdy máte volno a sám si díky tomu jednoduše najde pro sebe nejvhodnější termín. Detaily poskytované služby pak můžete domluvit buď osobně nebo telefonicky. To už záleží na Vás a na tom, co Vám více vyhovuje. V rezervačním systému totiž uvidíte novou rezervaci a můžete tak zákazníka sami kontaktovat (e-mailem, SMS, telefonicky).

Jak to budu řešit se zákazníky, kteří se i po zavedení online rezervací budou objednávat přes telefon?

Telefonické objednávky sami zapíšete do administrace rezervačního systému reenio. Vytvoření takové rezervace je jednoduché jako facka (lze přirovnat k vytvoření události v kalendáři).

Pokud bude rezervaci zavádět ve vazbě na e-mail zákazníka, můžete mít navíc přehled o celé jeho historii. Pokud se Váš zákazník registruje se stejným e-mailem, všechny jeho rezervace (bez ohledu na to, zda je vytvořil on sám nebo Vy v rámci administrace při telefonickém objednání) bude mít v systému přístupné i zpětně.

Zkrátka tak získáte Vy i Váš zákazník! Vy budete mít o všem perfektní přehled a Váš zákazník (aniž by o tom věděl) bude mít v budoucnu k dispozici přehled o všech svých rezervacích.

Obávám se, že budu muset investovat nemalou částku do potřebného vybavení a instalace systému.

Obáváte se zbytečně! Rezervační systém reenio funguje v cloudu jako služba (využíváme technologie společnosti Microsoft). Není tedy třeba nic instalovat, ani kupovat servery či jiné náročné vybavení. Stačí Vám dnešní běžný počítač (nebo jiné moderní zařízení) s připojením na internet.

Co když si s něčím nebudu vědět rady?

Kdykoliv můžete kontaktovat naši podporu prostřednictvím e-mailu nebo online chatu. Budeme se Vám plně věnovat, a to jak z pohledu technických otázek správného nastavení systému, tak i hlášení chyb či návrhů na vylepšení. Navíc si můžete otevřít stránky s návody (otazník v pravém horním rohu systému). Jsme tady pro Vás!

Potřeboval bych upravit funkčnost, nebo mi chybí nějaká funkce.

Systém reenio neustále vyvíjíme, a to jak z pohledu výkonu, tak i z pohledu nových funkcí. Svůj požadavek na novou funkci můžete zadat do Knihy přání. V ní mohou všichni uživatelé systému reenio hlasovat a funkce, které by se hodily i jim, zařadíme do plánů rozšiřování.

Co když nevím, jestli mi systém bude vyhovovat? Můžu si jej nezávazně vyzkoušet?

Není nic jednoduššího, než se zaregistrovat a během několika málo minut systém zadarmo vyzkoušet (nastavovat a rezervovat).

Systém totiž máte k dispozici v režimu FREE, kdy nejste nijak zásadně omezeni funckionalitou ani časem (žádná zkušební verze na 30 dní), ale pouze některými provozními parametry. Můžete si tak vyzkoušet celý systém, jestli Vám i Vašemu podnikání bude vyhovovat.

Dokonce jej můžete začít ihned používat pro reálné rezervace svých klientů. Pokud vyčerpáte nastavená omezení bezplatné verze, můžete plynule přejít na některý z vyšších balíčků. Vaši zákazníci si toho ani nevšimnou.

Chci co nejvíce usnadnit a urychlit rezervace svým zákazníkům, jaké mám možnosti?

Díky našemu rezervačnímu systému mohou Vaši zákazníci provést rezervace i bez registrace. Musí sice při každé rezervaci zadávat údaje opakovaně, ale nemusí si pamatovat heslo k dalšímu účtu. Myslete jen na to, jakým způsobem chcete se zákazníky dále pracovat.

Při rezervaci potřebuji získat od zákazníků i nějaké specifické informace (např. slevový kód, RZ automobilu). Musím tyto údaje získat ručně (telefonicky, e-mailem) nebo mi s nimi systém reenio umí pomoci?

I s tím Vám náš rezervační systém pomůže! Systém totiž nabízí možnost nastavit si specifické formuláře, které k rezervaci potřebujete. Ty se stanou součástí Vašeho rezervačního kalendáře. Tam si můžete definovat vlastní typy informací, které chcete při rezervaci získat a následně je dále v rámci rezervace zpracovávat.

Je možné dále pracovat s kontakty mých zákazníků a zasílat jim např. newslettery s akční nabídkou nebo slevou?

Ano a je to snadné! Pomocí exportu kontaktů ze systému a s využitím systémů třetích stran (např. SmartEmailing). Díky tomu můžete svým zákazníkům jednoduše rozesílat newslettery, anebo se jim připomenout, pokud už u Vás dlouho nebyli. A nezapomeňte na ně s nějakou výhodou k jejich svátku nebo narozeninám!

Na co je dobré ještě myslet při provozu rezervačního systému reenio?

Pamatujte na ochranu osobních údajů, podmínky poskytování služeb a obchodní model. To jsou tři důležité věci, kterými chráníte nejen své podnikání, ale také zájmy svých zákazníků. Více se můžete dozvědět v nápovědě systému.

Co když mi zákazník zavolá a bude se chtít objednat telefonicky?

Žádnou paniku! Stačí si otevřít administraci systému reenio a podívat se, kdy máte volný termín. Celý tento postup zabere chvilku a vy budete mít v termínech stále pořádek. Na žádného zákazníka nikdy nezapomenete.