... je on-line rezervační systém a jeden z nejefektivnějších způsobů rezervace a komunikace se zákazníky.
Systém je určen pro všechny podnikatele a firmy, které nabízejí přímé služby zákazníkům nebo se s nimi setkávají. Své využití tak rezervační systém najde u různých sportovišť, drobných služeb (kadeřnictví, masáže, atd.), vzdělávání, pronájmů místností, koncertů a u mnoha dalších typů podnikání.
Systém reenio se přizpůsobí konkrétním potřebám Vašeho podnikání díky širokým možnostem nastavení vzhledu a parametrů rezervací.
Přednášky, kulturní akce, workshopy, dětské tábory, ...
Výukové kurzy, sportovní akce, taneční kurzy, ...
Wellness, kosmetika, ordinace, autoservisy, ...
Aerobik, fitness, marketingové akce, sport, ...
Vstupenky, poukazy, ...
Pronájem místností a další ...
Přemýšlíte, jestli je pro Vás on-line rezervační systém vhodný? Projděte si ČASTÉ OTÁZKY nebo stránky DOKUMENTACE a vyzkoušejte systém reenio.
Prvotní nastavení může trvat jenom chvilku! Záleží samozřejmě na typu podnikání a rozsahu nabídky, respektive termínů. Ovšem podle naší zkušenosti a zpětné vazby od našich klientů se čas potřebný pro prvotní nastavení a spuštění rezervací nejčastěji pohybuje od 30 minut do 2 hodin. Prvotní nastavení bychom přirovnali jako založení profilu na sociální síti. Je to velmi jednoduché a uživatelsky přívětivé. Není se tedy čeho bát!
Navíc není zapotřebí nastavovat všechny informace a všechny termíny hned najednou. Většinu věcí můžete nastavit postupně, a časem přidávat další služby a termíny.
Jednoduše řečeno, čas, který věnujete prvotnímu nastavení, se Vám v průběhu jednoho týdne vrátí, a to v podobě úspory času, který nyní trávíte osobní nebo telefonickou rezervací a hledáním volného termínu v diáři.
Pokud už navíc máte databázi nebo seznam svých zákazníků např. v Excelu, není problém je importovat do systému, což ještě více usnadní prvotní rozjetí celého systému.
Samozřejmě! Rezervační systém reenio může dokonce z části webové stránky nahradit.
S rezervačním systémem reenio máte možnost velmi jednoduše a rychle vytvořit si vlastní rezervační webovou stránku, kde můžete mít, kromě rezervačního kalendáře, také základní informace o firmě a nabízených službách.
Zároveň můžete u jednotlivých služeb uvést doplňující informace, např. přímý kontakt na zaměstnance, fotografie nebo mapu místa poskytování služeb. Stránka je responzivní, což znamená, že je přizpůsobená i pro mobilní zařízení.
Ano, rezervační stránka reenio je standardně přístupná na samostatné adrese (neco.reenio.cz, rezervace.vasefirma.cz, vaserezervace.cz, apod.).
Nicméně můžete rezervační formulář propojit i se svou již existující webovou prezentací! Propojení není nijak technicky závislé na způsobu provozu současného webu, pouze je třeba vložit jednoduchý kód do stránek. Může se jednat o rezervační tlačítko (rezervační kalendář se otevře samostatně) nebo o přímé vložení rezervačního kalendáře do webu (návštěvník je pak stále vizuálně na Vašem webu). Sice to zní technicky složitě, ale věřte, že to náročné není. Případně se můžete obrátit na naši podporu nebo známého, který se ve webech trochu orientuje!
Není lepší nechat zákazníka, ať si sám vybere, jaký způsob rezervace je pro něho nejpříjemnější?
Využívání rezervačního systému reenio a telefonické objednávky se nevylučují! Naopak se tyto dvě možnosti skvěle doplňují. Složitá domluva nad termínem po telefonu, který vyhovuje oběma stranám, tak naprosto odpadává.
V rezervačním systému zákazník uvidí, kdy máte volno a sám si díky tomu jednoduše najde pro sebe nejvhodnější termín. Detaily poskytované služby pak můžete domluvit buď osobně nebo telefonicky. V rezervačním systému totiž uvidíte novou rezervaci a můžete tak zákazníka sami kontaktovat (e-mailem, SMS, telefonicky).
Obáváte se zbytečně! Rezervační systém reenio funguje v cloudu jako služba (využíváme technologie společnosti Microsoft). Není tedy třeba nic instalovat, ani kupovat servery či jiné náročné vybavení. Stačí Vám dnešní běžný počítač (nebo jiné moderní zařízení) s připojením na internet a moderní prohlížeč.
Není nic jednoduššího, než se zaregistrovat a během několika málo minut systém zadarmo vyzkoušet (nastavovat a rezervovat).
Systém totiž máte k dispozici v režimu FREE, kdy nejste nijak zásadně omezeni funkcionalitou ani časem (žádná zkušební verze na 30 dní), ale pouze některými provozními parametry. Můžete si tak vyzkoušet celý systém, jestli Vám i Vašemu podnikání bude vyhovovat.
Dokonce jej můžete začít ihned používat pro reálné rezervace svých klientů. Pokud vyčerpáte nastavená omezení bezplatné verze, můžete plynule přejít na některý z vyšších balíčků. Vaši zákazníci si toho ani nevšimnou.
Ano, můžete využívat naši mobilní aplikaci pro odbavování rezervací. Tu si stáhnete z Google Play nebo App Store do svého mobilního zařízení . Přímo na místě pak můžete rychle kontrolovat stav konkrétních rezervací a zároveň provádět změnu jejich stavu. Pokud si navíc aktivujete generování čárových či QR kódů, stačí jen namířit fotoaparát telefonu (nebo jiné zařízení pro čtení kódů) na kód zaslaný v rezervačním emailu a aplikace okamžitě zobrazí detail konkrétní rezervace, a to včetně dalších podrobností.
Ano, primárně spolupracujeme s platební bránou GoPay, takže není problém realizovat přímo on-line platby od svých zákazníků, a to včetně zajištění EET. Stačí mít zřízenu platební bránu u GoPay a pouze propojit rezervační systém a platební bránu. Mimo přímé on-line platby je v systému rovněž možné využívat tzv. zákaznický kredit. Dokonce je možné výslednou cenu rezervace i modifikovat zákazníkem, a to pomocí vlastních rezervačních formulářů, např. sleva při členství v klubu, cena za doplňkové služby navíc, atd.
Ano, rezervační systém obsahuje podporu pro správu a využívání slevových kódů, voucherů, dárkových poukazů. Stačí do systému zadat konkrétní kódy, nastavit jejich parametry (počet použití, platnost, výše slevy) a poskytnout je zákazníkům. Při rezervaci pak zákazník může tento kód využít a tím se mu ihned upraví cena rezervace, kterou také může okamžitě uhradit.
I to je možné. Díky kombinaci platební brány, vyžadování platby a generování QR kódu/PDF souboru, je možné velmi snadno nabízet termín, kdy jeho rezervace mohou snadno fungovat jako vstupenky. Díky odbavovací aplikaci je pak velmi efektivně proveditelná jejich kontrola a zneplatnění přímo na akci. Vstupenky je možné takto prodávat u všech typů termínů. Speciálním termínem je ale termín typu Místenky/Sedadla - díky tomuto termínu je možné přesně nakreslit konkrétní podobu tanečního sálu, koncertní haly, autobusu, učebny, posluchárny, atd. a umožnit rezervace na konkrétní místa. Vstupenka pak funguje nejen jako propustka na danou akci, ale také jako místenka na konkrétní sedadlo či stůl. Ideální pro použití na koncertech, divadelních představeních nebo plesech. Mapu míst si vytváříte sami, podle konkrétních potřeb a zdarma!
Přinášíme Vám několik PDF dokumentů, které popisují možnosti dnešních rezervačních systémů a také poskytují náhled na to, jak tyto on-line rezervační systémy mohou pomoci v podnikání. Tyto příručky jsou určeny jak podnikatelům v oblasti zákaznických služeb, tak všem ostatním, kteří chtějí zlepšit organizaci času ve své firmě a najít snazší cestu komunikace se svými zákazníky.